sâmbătă, 18 septembrie 2010

Perioada Fertila

Perioada fertila a unei femei este perioada in care aceasta poate ramane insarcinata. Perioada fertila este reprezentata de perioada de timp ce incepe cu 3 - 4 zile inainte de ovulatie si si 1 - 2 zile dupa ovulatie.

Doar cunoscand perioada fertila vei sti cand poti ramane insarcinata si voi putea face planificarea sarcinii (vei ramane insarcinata doar atunci cand vrei sa ramai insarcinata).

Perioada Fertila - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 1 comentarii (pareri sau completari) la "Perioada Fertila"
Anonymous spunea...
12 decembrie 2020 la 05:32

Salut, toată lumea Dr. Ogala este minunat, am încercat să concep în ultimii 9 ani după căsătoria mea, în cele din urmă am rămas însărcinată la o săptămână după ce am luat acest produs de fertilitate pe bază de plante pe care mi l-a dat Dr. Ogala. A fost incredibil. Am avut un istoric de avorturi spontane recurente, dar folosind ierburile lor am rămas însărcinată în mod natural la vârsta de 42 de ani, nu cred niciodată în ajutoarele plantei până când am întâlnit o mulțime de mărturii ale doctorului Ogala despre cât de util și cât de util a fost o mulțime de oameni, apoi am încercat, sunt atât de fericit astăzi, că voi avea grijă de cursul bebelușului meu cu gemeni după toate medicamentele pentru fertilitate consumate, inclusiv 6 cicluri de inducție Clomp, Încercați să concepeți Vă recomandăm să îl contactați astăzi la, @ Gmail.com sau sunați-l / WhatsApp la +2347049668119, am văzut și mărturii despre ajutorul său divers pentru persoanele cu, doriți ca fostul dvs. să se întoarcă) Încercând să rămâneți însărcinată) doriți să vă căsătoriți.) Îndepărtați orice boală din corpul vostru) .. ajunge la el astăzi, cred că Dumnezeu îl folosește pentru marea sa lucrare!


Trimiteți un comentariu